Isnin, 3 Januari 2011

Berakhir sudah mimpi ngeri Haqq

Assalammualaikum..

Selamat Tahun Baru 2011..!!!
sekejap je rasa dah masuk tahun baru ni..
maka bertambahlah usia kita setahun.. :)

Masing-masing ada azam untuk tahun baru ni..
begitu juga kami sekeluarga...
cuma ia tak dapat kami share di sini je..
konon-konon privacy.. :P

Semalam,2hb Januari..
kami telah menghantar pulang Pembuli Kedua Haqq aka Mokcu ke sekolah..
di Segamat..
Mokngah aka Pembuli Utama, dah balik dulu ke Penang pada 21hb Disember yang lalu..
tapi Mokngah naik bas..

Maka berakhir sudah mimpi ngeri Haqq bila semua pembuli dah kembali ke sekolah.
tapi sunyilah nanti kan Haqq..
bilalah mereka semua nak bercuti lagi ni..
dah lah banyak juga program yang tak sempat kita buat ni..

Mana tak sempatnya..
Mokngah tu sekejap sangat cuti..
kemudian kena balik awal sebab ada program..
maklumlah orang kuatlah katakan.. :P

Mokngah dan Mokcu..
Alom harap kamu semua belajar bersungguh-sungguh..
buat diri sendiri serta keluarga bangga dengan kejayaan kamu nanti..
Alom doakan segalanya yang terbaik untuk kamu semua.. :)

Mokngah dan Mokcu

p/s : Alom sayangkan kamu semua :)

- mak haqq

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dey akka...
saya pya phone tarak bole call out n sms jg..
haha...
akka...nant saya balik jg..
tunngu akhir bulan sikit jam aa..
nanti kita lepak dlm ms 7 hr aaa..
sy tgu ibu juga...

erienz berkata...

mengerikan pembuli ini....jaga2 haqq...setiap cuti sem balik pembuli2 ni....

pinkishblue berkata...

pembuli dah balik.. jd, haqq plak buli mak yep

abah dan mak haqq berkata...

mokngah : dey mokngah cepat balik ok..!!

kak erin : pembuli besar sebenarnya haqq sendiri.hahahahaha...

zakiah : tau takpe.. :P