Isnin, 10 Januari 2011

Yang Paling Comot 2010

Assalammualaikum..

Inilah gambar yang paling masam,comot,selekeh
yang ada dalam koleksi kami untuk setakat ini.. :P

Masa ni baru bangun tidur..
dengan muka comot..
dengan hidung penyet..
dengan mata separa juling air..
dengan bau masam susu..
dengan gigi jarang..
dengan beberapa das tembakan nyamuk di muka..
dengan rambut kerinting menggerbang..
dengan rambut dan leher bau masam peluh..
dengan luka atas kening..
dengan taik mata berselepet..
dengan pampers penuh..

Berapa banyak dengan daaa... :P

p/s : sebenarnya masa baru bangun tidurlah paling best sekali nak cium Haqq.. :)

- mak haqq

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sungguh......isk isk isk

NURUL berkata...

cium anak bau susu masam pun sedap dan wangi bagi nurul jugak kid. nurul suka jugak cium raina masa bgn tido. hehe

erienz berkata...

mak haqq x nak cium cik erin ke? hehehe...

abah dan mak haqq berkata...

mokngah : tapi tak semasam mokngah..bluwek :P

nurul : baru bangun tidur tu yang syok banyak nurul..sedut dalam-dalam :P

kak erin : cik erin,uncle fandi la yang cium.. :)

susudalambotol berkata...

Wahhhh rambut dia kerinting! Boleh jadi macam rambut Hafiz Af tak agak-agak2?

abah dan mak haqq berkata...

hidd : boleh kot..eh tapi rambut Hafiz AF lebat kan?Haqq ni tak berapa nak lebat plak..