Rabu, 5 Oktober 2011

WW #01

Assalammualaikum..



Orang lain dah post WW (Wordless Wednesday) untuk keberapa puluh kali ntah agaknya..
Mak pula baru nak buat ni..
seronok juga ya bila dapat post sekeping gambar tanpa menulis apa-apa pun...
erk, tapi Mak dah menulis seperenggan juga ni..
tak mengapa kan :)

11 ulasan:

nanonano berkata...

sejuk je rase bila bt gtu yer haqq? hehehe

Intan and The Boys berkata...

hi haqq! lama tak jumpa eh.
:)

saliza_83 berkata...

lama x dgr cite psl haqq..
rindu aunty..
nnt ajak mak n abah dtg ipoh k..hehe

Fara berkata...

Haqq yg comel. Buat apa atas bumbung kete tu?

Fadilah R. berkata...

hahaha. baru nak start ww erk. tp ini dah tak mcm ww pun mak!

NURUL JAMIAN berkata...

Big hug for Haqq. Eh mak dia sekali :)

lunarwolf berkata...

chomeiii weh!!!

wardah @ fie shah berkata...

hahaha apalah Mak Haqq ni.

deena awanis berkata...

rambut haqq comey..dina first time jenguk sini..=D

afni+hafiz=dani berkata...

hehe..comey je haqq =)

abah dan mak haqq berkata...

na : pas dah baring ajak kid baring sama."Mak jom tido".. Ngader

intan : mood baru sampai lah intan :P

sally : hohohoho..insyaAllah ada rezeki kami ke sana ek <3

fara : abah dia lah yang letak atas tu.pastu buat perangai..hahahah

fad : hahahaha..itulah pasal baru je nak buat WW.dah dasar kepoh mesti nak menulis jugak :P

nurul : kalau nak hug haqq tak boleh peluk mak dia sebab nanti tak muat <3

aida : bila nak turun pontian lagi.nanti haqq boleh penuhkan gallery handphone aida :P

fie : mak haqq ni memang sengal banyok :P

dina : terima kasih menjenguk haqq :)

afni : comel dalam kecomotan..hahahaha eh ada ke perkataan tu.dani tu kacak tau.. <3