Rabu, 16 November 2011

Happy Birthday Abah

Assalammualaikum..

Alhamdulillah, hari ini genap Abah berumur 30 tahun..
eh Abah dah 30 lah.. 
hehehehe.. :P

Mak memang jarang belikan Abah hadiah..
dari zaman bercinta sampailah sekarang..
sebab selalunya bila Mak belikan sesuatu tu..
bukannya sempena birthday Abah pun.. 

Cuma pada 2009 yang lalu..
Mak jadikan kelahiran Haqq sebagai hadiah birthday Abah pada tahun itu..
aci tak ek? :P

Tapi kasih sayang Mak pada Abah sentiasa mekar dari sejak bercinta sampailah sekarang..
dan InsyaAllah hingga nafas Mak terakhir..
cewah.. :P
Mak sentiasa mendoakan segala kebaikan dan kejayaan untuk Abah..
tak kiralah ketika di dunia dan untuk akhirat nanti..
Amin... :)

Happy Birthday Abah..!! <3

p/s : Abah sentiasa kacak di mata Mak tau :)

- Mak Haqq

4 ulasan:

saliza_83 berkata...

aku doakan korg bahagia slalu..amin..

Yantie berkata...

Happy Birtday Abah Haqq..;)
Sebaya dengan Ayah Zahirah la..lagi beberapa hari je lagi nak birthday dia..

erienz berkata...

hepi befday utk lakimu...hehehe...

abah dan mak haqq berkata...

Sally : Terima kasih..aku pun begitu jua tau.. <3

Yanti : Hehehehe.. Wah Ayah pun Scorpio jugaklah ek.. :)

Kak Erin : Rindu akak..!!! Miss call saya. Saya dah hilang no akak sebab tukar HP :(